Reklama s Gránským, No Name a nahým zadečkem je ulítlá a míří do světa
Přišli, zazpívali a zablbli si na place a ovládli sociální sítě! Parta devíti žen a osmi mužů v čele s No Name, zpěvačkou Kristinou Pelákovou a Davidem Gránským pod režijní taktovkou F. A. Brabce vytvořili v Česku reklamní klip ve stylu parodie amerického kabaretu ze šedesátých let, který uvedl na trh novou řadu pánské kosmetiky. A vyvolal pořádné haló, které se dá čekat brzy i v zahraničí. Můžete se spolehnout, že nudný rozhodně nebude. A my víme proč. Zadavatel reklamy totiž nesvázal tvůrcům ruce šílenými požadavky, ale nechal je kreativně tvořit, což nebývá běžné.
O videu se debatuje na všech frontách a fanoušci berou sociální sítě útokem. Rozjuchané krásky, jedna z nich dokonce zezadu dole, David Gránský ve vaně, pánové v oblecích, všichni přehnaně se vlnící do rytmu. Scénu doplňují borci z českého seskupení Dream Men Show, kteří měli za úkol potěšit divačky svými six packy čili pekáči buchet.
„Chtěli jsme song, který bude kabaretní. Člověk to přece nemůže opravdu vnímat tak, že někdo zpívá navážno o sprchovém gelu! Každý člověk, který spot bral vážně, se musí zamyslet sám nad sebou. Z naší strany je to jasná recese,“ říká Igor Timko z No Name a režisér F. A. Brabec přitakává.
„Byl jasně daný text, k tomu hudba, která ‚swingově‘ paroduje úžasnou náladu. Asi je jasné, že jsme museli natočit těžkou nadsázku. V klipu vracíme záběry, chlapec nám skáče salto dopředu i dozadu. Jedním z mých učitelů byl Charlie Chaplin, použil jsem tedy i postupy z grotesek. Také oblečení a všechno ostatní odpovídalo tomu, že má jít o zábavu,“ vysvětlil režisér svůj záměr, který vedení Dermacolu odsouhlasilo. Zdá se, že možná budete mít pocit, že sledujete legendární Koňskou operu Limonádový Joe.
„Vždyť klip je jasně na hraně parodie. Možná je ta zábava pro někoho příliš pokleslá, ale úkol byl zaujmout, upoutat pozornost na novou řadu pánské kosmetiky, a základ byl nedělat to navážno,“ připojil Brabec.
„Tuhle reklamu určitě nikdo nepřehlédne a jen tak nepřejde bez reakce. Je to celé velká recese. Přece si někdo nemyslí, že tam poletujeme navážno! Schválně je to celé přehnané. Jsem rád, že je to světlé, barevné, hravé a že jde o srandu. Navíc úplně poprvé se v reklamě u nás objevuje nahý ženský zadek ve chvíli, když jde slečna ke mně do vany. Ani jsme nevěděli, jestli to před desátou hodinou večer pustí do éteru, ale evidentně to prošlo,“ prohlašuje zpěvák David Gránský.
„Hudba k originální písni pochází z pera No Name, text složil můj muž a majitel značky Dermacol Vladimír Komár. Lepší reklamu sprchový gel Sexy sixpack opravdu nemohl získat,“ uvedla ředitelka firmy Věra Komárová.
„Plánovali jsme, že to bude bizarní kabaret se vším, co k tomu patří. Tanečnice, světla, česká trikolóra a připomenutí stoletého výročí vzniku Československa. Šli jsme do toho s tím, že to takhle vymyšlené bude šupa jako hrom,“ doplnil ho frontman možná nejúspěšnější československé kapely No Name. A se značkou nekončí. Naopak. „Od vedení firmy jsme už na základě obrovského ohlasu dostali pokyn, abychom vytvořili mezinárodní mutaci té písně. Jestli se písnička bude hrát třeba v Indii, bude to skvělé,“ těší se Timko.
Foto: Dermacol, a.s.