Profesionální kosmetik Pity z VyVolených zamířil na světový veletrh se svojí značkou
Kdyby někdo profesionálnímu kosmetikovi Petrovi Pity Krejczymu v roce 2006, kdy se účastnil 2. řady oblíbené reality show VyVolení, řekl, že v roce 2024 bude stát na jednom z největších kosmetických veletrhů na světě a bude sjednávat obchody pro svoji řadu pánské kosmetiky, nevěřil by tomu. Cesta to byla dlouhá, vyplněná prací a sbíráním zkušeností, ale obyčejnému klukovi z Havířova se splnil sen. Má svoji řadu pánské kosmetiky Koolman a jedinečnou perskou epilační hmotu Glowtella.
„Kosmetický veletrh Beauty Istanbul není určený pro veřejnost, ale pro kosmetické firmy. Reprezentoval jsem tam svojí kosmetickou řadu pro pány Koolman a perskou epilační hmotou Glowtella. Obchodníci z Blízkého východu byli hodně překvapení, že perskou epilační hmotu přivezli do světa Češi a byli z toho unešení. Přitom tuto jedinečnou recepturu jsem získal od jedné české paní doktorky, která ji celý život pečlivě střežila,“ usmíval se Pity.
Pityho a jeho tým přišla na istanbulský veletrh podpořit generální konzulka v Turecku Mgr. Olga Hajflerová. Zajímalo jí, jak se stane, že kluk z Havířova to dotáhne až světový veletrh kosmetiky. Pityho snažení a výrobky ocenil také jeden z nejváženějších dubajských obchodníků, který se na veletrhu v Istanbulu objevil.
Pity chce kosmetickou řadu pro muže rozvíjet dál. Přesto základ pro mladé muže zůstává pořád stejný. Pity ho nazývá „Kool svaté trio“ - mycí pěna, kyselina hyaluronová a krém. „To jsou tři věci, které mladému klukovi stačí. Nyní pro zralejší muže připravujeme řadu 40+. Ta je rozšířená o kyselinu hyaluronovou s hadím jedem,“ uvedl Pity a přiznal, že po jeho výrobcích pošilhávají i ženy. „Oční IT Gel může používat každý. Aplikuje se na okolí očí a hodí se na unavené oči od počítačů nebo pro řidiče. Potěšil mě i jeden pan doktor, který než jde operovat, aplikuje si IT Gel a pomáhá mu to. Je dobré mít takovou zpětnou vazbu.“
Bez svých kolegů by ale Pity práci na kosmetických přípravcích sám nezvládl. Vždyť má ještě svůj zavedený kosmetický salón. „Já jsem tváří značky, vyslyším přání klientů, vymýšlím výrobky a pak kolegové se postarají o vše další. Aby člověk uspěl na trhu a ve světě, musí mít tým. Jsem za ně rád. Doba je rychlá a sám bych to nezvládl.“
Pity chce, aby se muži v České republice naučili o sebe pečovat. Ženy chtějí mít po boku udržované muže. Proto Kollmana vymyslel. „A jsem také rád, že česká značka se bude prodávat ve světě,“ zakončil povídání kosmetik Pity.