Společně jsme silnější: C&A pokračuje v iniciativách na zvýšení povědomí o rakovině prsu

Již pátým rokem po sobě C&A pokračuje ve svém závazku zvyšovat povědomí o rakovině prsu. Iniciativy C&A se snaží poskytnout platformu, která zesílí hlasy žen, které čelí rakovině prsu nebo ženám v remisi. Sdílením svých cest, od prevence a diagnózu až po léčbu a zotavení se, se C&A snaží vzdělávat a inspirovat ostatní. Jako evropský prodejce módy podporuje C&A také na produktové úrovni znovuuvedením své podprsenky po mastektomii ve dvou moderních stylech. Tato kampaň oceňuje ženy žijící s rakovinou prsu nebo po ní, ale také zdůrazňuje důležitost pravidelného samovyšetření, protože tento aspekt zůstává klíčový pro včasné odhalení.

Slyšitelná podpora žen proti rakovině prsu

Stát tváří v tvář rakovině je pro každého diagnostikovaného člověka hluboce osobní situace a někdy je provázen pocity osamělosti a izolace. Kolektivní podpora však může vyvrátit některé mylné představy o druhu rakoviny, která postihuje především ženy a významně zvýšit povědomí o její prevenci a včasné detekci, což je cenné pro pozitivní výsledky. Společnost C&A má proto tu čest znovu spolupracovat s Cristinou Inés Gill a Michèle Müller, dvěma pozoruhodnými ženami, které se v roce 2021 spojily s C&A na „The Bra stories“, poté, co jim byla diagnostikována rakovina prsu. V nové a pravdivé videokampani obě ženy sdílejí své probíhající cesty, postřehy a zdůrazňují důležitost samovyšetření.

Post-Mastectomy podprsenka

C&A plní svůj závazek podporovat aktivně ženy s rakovinou prsu i na produktové úrovni tím, že do nabídky vrací podprsenku po mastektomii. Podprsenka bude k dispozici online ve dvou různých provedeních – podprsenka pro mastektomii z jemného mikrovlákna a podprsenka pro mastektomii nevyztužená,  krajková, obě  v  černé a levandulové barvě. Obě podprsenky nabízejí vnitřní kapsy pro vložení lékařské protézy.

Společnost C&A se věnuje šíření povědomí o rakovině prsu i na lokální úrovni a představuje různé aktivace určené k zapojení a vzdělávání komunity. Klíčovou aktivitou jsou stylingové workshopy, kde pacientky získávají personalizované rady od stylistek a vizážistek. Cílem těchto aktivit je zvýšit sebevědomí a pohodlí  a poskytnout tipy na míru, které řeší potřeby lidí v léčbě a zotavení. Tím  se C&A snaží podporovat a posilovat ženy na jejich cestě a vytvářet silnější a informovanější komunitu.

Být spojencem lidem s diagnózou rakoviny prsu  

K základním hodnotám C&A patří starostlivost a pospolitost. C&A chce inspirovat lidi, aby se stali spojenci pro pacientky s rakovinou prsu ve svém okolí. Mezi způsoby jak je podpořit, patří aktivní naslouchání, poskytování konzistentní emocionální podpory a nabídka praktické pomoci s každodenními úkoly. Nezbytné je také vzdělávat se o nemoci, podporovat péči o sebe  a respektovat cestu každého člověka. Být zdrojem útěchy, připojovat se k podpůrným skupinám, obhajovat informovanost a udržovat si pocit normálnosti pomůže zlepšit zkušenost s léčbou a zotavením. Prostřednictvím promyšlené  podpory může každý upřímně přispět do života lidí žijících s rakovinou prsu a pomoci jim na jejich cestě.

Samovyšetření hraje zásadní roli pro včasnou diagnostiku jakožto základ pro léčbu. Tento postup zahrnuje měsíční palpaci prsu prsty a kromě toho jsou  pro včasné odhalení bulky nezbytné pravidelné kontroly u lékaře ( gynekologa ).