Andrea Verešová spojila příjemné s dobrým skutkem pro děti
Karlovy Vary byly svědkem milé „nefilmové“ premiéry. Andrea Verešová uspořádala módní přehlídku značky, jejíž je nejen tváří, ale stojí za jejími kolekcemi. „Necítím se jako návrhářka, chci jen tvořit šaty, které by ženy měly rády, byly nositelné a z krásného materiálu,“ prozradila topmodelka Andrea Verešová před zahájením módní přehlídky. Za BlackEve stojí společně s plzeňskou návrhářkou Zuzanou Lešák Černou.
Premiérová přehlídka se uskutečnila v zahradě Spa Hotelu Panorama a byla skvělou podívanou. „Navrhla jsem čtyři modely z řady zvané Bonbóny, jako entrée své malé kolekce pro podzim/zima, nazvané Party Time. Vinou vytíženosti švadlen se však stihly zhotovit právě jen ty jedny šaty, z tlumeně starorůžového krepovaného hedvábí, které jsem předvedla. Ovšem třešničkou přehlídky bylo představení zcela prvního modelu, který pro značku BlackEve vytvořila módní kritička Františka Čížková“, uzavírá Verešová.
Před lety Andrea Verešová založila nadační fond pomáhající dětem a v rámci tohoto charitativního projektu měli hosté přehlídky možnost si za symbolickou cenu zakoupit některé starší modely, částka pak putovala do kasičky pro nadační fond. „Osudy druhých mi nejsou lhostejné, velmi mě trápí, že jsou na světě děti, které nemají citové a rodinné zázemí, případně jsou bez finančních prostředků, což jim brání prožít bezstarostné dětství, studovat a rozvíjet svoje nadání. Proto jsem se rozhodla založit NF AV a pomáhat tak zlepšovat komplikované životní osudy a problémy dětí v nouzi. Každý splněný sen a úsměv na tváři je pro mě obrovskou radostí. Uvědomuji si, že nemohu pomoci všem, ale pevně věřím, že se nám společně podaří maximum, abychom udělali životy dětí krásnějšími, zachránili co nejvíce dětských osudů a splnili co nejvíce dětských snů.“
Více o nadačním fondu naleznete právě zde.
V samotném závěru se předvedla i samotná Andrea Verešová a jako vždy byla po zásluze obdivována, avšak její slova byla opravdu inspirující: „Myslím, že spojit příjemné s užitečným se dá naprosto nenuceně, příjemně. Jen škoda, že se akce takovéhoto rozsahu nedají produkovat častěji.“
Velké poděkování patří partnerům této společenské události: Euronova group, Advantage Cars, dovozce francouzských vín PMP Exclusive Champage, plzeňský Medical Institut, KORF Institute, italská kosmetická značka Korff a hostitelský hotel Spa Hotel Panorama.
Zdroj: Helena Váňová